sampai sekarang hati aku still sedihh :')

hurmmmm ! kenapaa yeaa sampai sekarang aku tak boleh lupakan diaa ! kenapaa ! haishhh ! nak kata akuu masih sayang dekat diaa ? memang larhh ada :') nak kata aku cinta dekat diaa ! memang larhh adee :') tapi ! hurmmm entahlarhh ! setiap kali aku duduk dalam bilik sorang2 mesti air mata akuu akan jatuh ingat diri diaa ouhh :'( hurmmmm ! kenapaa akuu kenaa rasa semua perasaan nieyy weyhh ! kenapaa ! aku cuma nak rasa happy jeaa weyhh ! salah keaa akuu nak merasaa happy ! kenapa akuu yang perlu tanggung semua kesedihan nieyy :'( aku tahuee maybe dia happy dengan perpisahan nieyy ! tapi bagi akuu ! akuu tak happy langsung dengan perpisahan nieyy ! malah akuu yang sedihh doeee ! haishh :') walaupun dia dah banyak sangat buat aku menangis kerana dia and banyak sangat buat akuu sakit hati sebab diaa ! tapi aku still lagi cinta dia and sayang diaa ouhh ! aku tak boleh nak lupakan diaa langsung ! aku sendiri pownn tak tahueee . haishh ! 5 bulan weyhh dengan diaa ! perhhh ! banyak gilaa kot kenangan akuu dengan diaa ! banyak sangat ! hurmmm :'( tapi nak buat macam mana kankan ! dahh tak adaa jodohh ! terimaa jea larhh ! seriously akuu cakap ! meseg dia yang diaa bagi dekat aku ! akuu tak pernahh padam langsung ! malah akuu still simpann ! nama diaa dekat contact akuu sampai sekarang masih SUPERHERO AFIQ ! akuu tak pernah tukar langsung ! hurmmm :'( sebab hati akuu masih adee dekat diaa ! hurmmm ! aku percaya padaa jodoh dan ketentuan allah ! jika ade jodoh akuu dengan diaa ! pasti akuu akan kembali padaa diaa ! jika tiadaa jodoh aku dengan diaa ! bermakna tiadaa larhh ! hurmmm :'( ya allah ! kauu kuatkan larh semangat ku nieyy ya allah ! untuk meneruskan hidup ku seperti biasaa :') walaupun hati aku penuh dengan kesedihan tapi aku yakin aku dapat meneruskan hidup aku dengan senyumann :') hanya kauu sahaja yang tahuee perasaan akuu sekarang nieyy ya allah :'( hurmmm bubyeee :')