mereka yang ada dengan aku time LAST DAY aku bekerja :)





nampak tak gambar2 dekat atas tuhh ! gambar yang boleh buatkan akuu menangis because taknak berhenti kerjaa :) seriously akuu sayang dorang sangat2 dohh :) dorang banyak sangat tolong akuu and banyak sangat bagi akuu semangat :) tanpa dorang yang paling sporting :) akuu takkan bertahan sampai larh hari terakhir akuu bekerja :) aku nak mintak maaf dekat korang if akuu adee buat salah ukeee :) korang the best weyhh ! daripada first aku start kerjaa sampai larhh akuu berhenti ! korang masihh menggila macam akuu kankan ! chaiyaaakkk larhh ! aku sayang korangg ! HAHA :D korang nak tahuee kenapa akuu . dila and lain2 berhenti ! sebabnyaa ade makcik2 yang tak puas hati dengan ktorangg :) dia tak boleh tengok orang lain bahagia sikit daripada diaa :) sampai sanggup tuduh ktorang mencuri pulakk tuhh ! aduhhh ! kesiann dohh akuu tengok makcik2 tuhh ! walaupun umur dah meningkat tuaa ! tapi perangai serupaa macamm manusia tak pergi sekolahh ! eeeeeeeeee ! akuu benci makcik2 yang mulut macam PUAKA <3 PEACEEE (Y) lepas nieyy akuu dah tak boleh nak rehat sama2 dengan dorang lagi dohh ! hurmmm :'( selalu time rehat akuu akan lepak dengan dorang sambil bergelak ketawaa :) wahhhh ! bahagia gila hari2 macam tuhh weyhh ! tapi ape kan daya aku tetap kena berhenti kerjaa :) haiyaaaa :) waneey , dila , yulie , alif , nadya . intan ! akuu sayang korang sangat2 dohh :) aku takkan lupa kenangan nieyy weyhh ! sampai bila2 pownn akuu takkan lupaa ! dah banyak sangat kenangan yang kita adee time kerjaa :) main bowling dengan BLUE WAVES yang bernama FUDHAIL RAZAK :) and lain2 lagi ! hurmmm :'( thanks guys 4 everythingg :) aku takkan lupa kan korangg larhh :) mmmuahhhh :*

 sorry if blogger akuu banyak merepek ukee :) thanks because reading my blogger :) ilovveyouu awakk :')